domov kontakt download

METABOLIČNI TRENING (VIIT)

METABOLIČNI TRENING (VIIT)
Šifra artikla:
Proizvajalec: 
Znanstveno dokazana najnovejša in najefektivnejša oblika vadbe.

METABOLIČNI TRENING- VIIT

 

Kaj je METABOLIČNI TRENING (VIIT - HIIT, GHT trening)?

Presnova ali metabolizem zajema kemične in fizikalne procese, pri katerih nastajajo ter se razgrajujejo snovi v organizmu. V presnovo so prav tako vključeni procesi, v katerih pridobiva organizem potrebno energijo. Pogosto govorimo o presnovi telesu tujih snovi.
Pri presnovi imajo bistven pomen encimi, ki katalizirajo kemijske reakcije. Posamezne encimsko katalizirane reakcije sestavljajo bolj ali manj zaključene procese v postopku metabolizma določene snovi; takšno sosledje reakcij imenujemo metabolna pot. Z raziskovanjem metabolizma se ukvarjata predvsem biokemija in fiziologija. Metabolizem delimo v dva procesa: razgradnjo organskih molekul ali katabolizem ter njihovo izgradnjo ali anabolizem.


Z metaboličnim načinom treninga uravnavamo delovanje hormonov, ki uravnavajo presnovo (nalaganje ali kurjenje maščobe), regeneracijo in gradnjo mišičja, čustvena nihanja, napade lahkote, nivo energije,… .
Sam način treninga tako povzroči veliko večjo porabo energije (kalorij) že med vadbo, po vadbi in tekom dneva ter med spanjem za regeneracijo. Zato tudi znanost trdi, da je to eden izmed najboljših način za izgorevanje odvečne maščobe in oblikovanje telesa. Bolj popoularna imena za metabolični trening so tudi. VIIT (visoko intenzivni intervalni trening) ali HIIT (ang. high intensity interval training) in GHT (ang. Growth hormon training).


Treninge je primeren tako za začetnike (zdrave), kot naprednejše in športnike, saj se vaje lahko zelo individualno prilagodijo. Cilj metaboličnega treninga je predvsem individualni napredek, glede na zastavljene cilje in ne primerjava z drugimi.

V FITPRO KLUBU PONUJAMO METABOLIČNI TRENING ZNOTRAJ NASLEDNJIH TRENINGOV:


ZADNJA TRENDA V SVETU!
* WTS® MFT METABOLIČNI (VIIT, GHT ) & FUNCIONALNI TRENING izhaja iz funkcionalnih gibanj v vsakodnevnem življenju in spodbuja razvoj celotnega telesa in vseh motoričnih sposobnosti. Vključuje vaje aerobno- anaerobnega tipa VIIT (visoko intenzivni intervalni trening) , ki jih kombiniramo z vajami za moč z lastno težo oz. s prostimi utežmi, vajami ravnotežja, koordinacije, hitrosti. Je zabaven in zelo efektiven trening. Z metaboličnim načinom treninga (GHT – growth hormon training) pa uravnavamo delovanje hormonov, ki uravnavajo presnovo (nalaganje ali kurjenje maščobe), regeneracijo in gradnjo mišičja, čustvena nihanja, napade lahkote, nivo energije,… . To je znanstveno dokazana najnovejša in najefektivnejša oblika vadbe.

* NOVO! WTS® CARDIO CROSS: je oblika funkcionalnega in metaboličnega treninga, ki vključuje vaje aerobnega tipa s športno - vojaškim pridihom, ki jih kombiniramo z vajami za moč z lastno težo oz. s prostimi utežmi. Je zabaven in zelo efektiven trening. 
 

TERMINI  / LOKACIJE - 1.SEMESTER 2017 / 2018:  

 Če vam je všeč tak način vadbe, vam priporočam tudi naslednje vadbe:
* če želite še bolj oblikovati telo, mišice - WTS CARDIO CROSS /LIFT / POWER CROSS ob ponedeljkih in sredah ob 19.15
* če želite vaditi nekoliko lažje in varneje - FUNKCIONALNI TRENING 50 - 60 + ob torkih ob 18.30 uri
* če želite plesno vadbo, kombinirano z krepilnimi vajami - ZUMBA 30` & TOTAL SHAPE 30` ob torkih ob 20.00 uri

 

OBVEZNE PREDPRIJAVE NA: klub@fitpro.si oz. z SMS (ime in priimek, datum, ura, vadba) na 041 790 248!

 



Mogoče te zanima še
WTS_-_LIFT_/_POWER_X_/_CARDIO_X_/_MFT_
Najučinkovitejši in najvarnejši sistem vadb s prostimi utežmi.
preberi vec
FUNKCIONALNI_TRENINGI
Trening za celo telo, delo po postajah,atletske,ravnotežne, koordinacijske vaje,....
preberi vec
AEROSHAPE_(TNZ)
Fitlook, Step, Hi-lo, latino, Fitkick, Sportfit, Gliding, Funkcionalni trening,....
preberi vec